StrategiaStrategiaStrategiaStrategiaStrategiaStrategia
komunikacjikomunikacjikomunikacjikomunikacjikomunikacjikomunikacji
markimarkimarkimarkimarkimarki

  • Chcesz zacząć zmiany
  • ale nie wiesz jak?
  • A może wchodzisz na
  • rynek z nowym pomysłem?
  • W obu przypadkach potrzebna
  • Ci strategia komunikacji,
  • od której będzie zależeć
  • Twój przyszły sukces.
orange smoke

Co to robi?

Odpowiada na pytania:

  • _co,
  • _komu,
  • _gdzie,
  • _w jaki sposób

Co to takiego?

Konkretna podstawa Twoich działań marketingowych w formie rozbudowanego dokumentu.

Jak to działa?

Nasze koncepcje składają się z trzech głównych części:

  • _analitycznej,
  • _kreatywnej,
  • _strategicznej.

Zebrane w całość dadzą Ci podwaliny pod budowę silnej i popularnej marki.

orange smoke

analiza_ sytuacji

Dobre rozeznanie to bezwzględna podstawa, od której zależy powodzenie dalszych kroków. Powierzając analizę w nasze ręce, być może nie usłyszysz miłych słów, ale na pewno poznasz prawdę o swojej marce i jej otoczeniu. Pokażemy Ci rzeczywistość taką, jaka ona jest, a dopiero potem będziemy myśleć nad tym, jak zmienić ją na lepsze.

Co zawiera część analityczna strategii komunikacji?

  • _Analizę Twojej marki – jej mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń.
  • _Analizę marek konkurencyjnych – ich komunikacji i wizerunku w różnych aspektach.
  • _Analizę grup docelowych – w tym sylwetki osób, do których będziemy mówić.

I wiele więcej cennych informacji… Czeka nas szereg rozmów i wnikliwych badań, ale tylko dzięki nim dowiemy się, na czym faktycznie stoimy.

koncept_kreatywny

Gdy już wszystko jasne, przystępujemy do projektowania komunikacji. Otwieramy proces kreatywny, którego efektem będzie jedyny w swoim rodzaju pomysł na Twój marketing. To także czas na stworzenie atrakcyjnej tożsamości marki, nadanie jej charakteru i podstawowych atrybutów.

Co zawiera część kreatywna strategii komunikacji?

  • _Opis tożsamości marki bazujący na teorii archetypów C. G. Junga.
  • _Jej misję i wizję, czyli odpowiedzi na dwa pytania: dlaczego i po co.
  • _Kreatywny pomysł na komunikację obietnicy marki.
  • _Propozycję głównego sloganu oraz przekazów, jakie będzie kierować marka do potencjalnych klientów.
  • _Cenne wskazówki i wytyczne co do stylu i języka, jakim powinna się posługiwać, by wzbudzić zainteresowanie publiczności.

To wszystko urodzi się w trakcie burz kreatywnych, od których grzmi nasze biuro! (Nie tylko w przenośni).

plan_działań

Na koniec przechodzimy do planowania konkretnych działań marketingowych. Co bardzo ważne, nasze plany nie polegają na zebraniu wszystkich znanych światu sposobów na promowanie marek, lecz na wskazaniu tych, które sprawdzą się w Twoim przypadku. Nic więcej, nic mniej. Czysta optymalizacja.

Co zawiera część strategiczna strategii komunikacji?

  • _Racjonalny dobór kanałów, którymi Twoja marka będzie prowadzić dialog ze swoją grupą docelową.
  • _Kompletny zestaw narzędzi komunikacji wraz z dokładnymi opisami najlepszych sposobów na wykorzystanie każdego z nich.
  • _Praktyczne sugestie i rekomendacje co do obszarów, w których warto udoskonalić Twoją markę
  • _Poglądowy harmonogram, który uporządkuje poszczególne działania w czasie i odpowie Ci na pytanie: od czego właściwie mam zacząć?

Mając ze sobą dobrze przemyślany plan marketingowy, zmniejszysz ryzyko wpadki i nie przepalisz budżetu na działania, które nawet nie miałyby szansy przynieść Ci korzyści.

STRATEGIA_KOMUNIKACJISTRATEGIA_KOMUNIKACJISTRATEGIA_KOMUNIKACJISTRATEGIA_KOMUNIKACJISTRATEGIA_KOMUNIKACJISTRATEGIA_KOMUNIKACJI
ANALIZA + POMYSŁ + PLANANALIZA + POMYSŁ + PLANANALIZA + POMYSŁ + PLANANALIZA + POMYSŁ + PLANANALIZA + POMYSŁ + PLANANALIZA + POMYSŁ + PLAN

Kiedy potrzebujesz strategii komunikacji?

_Gdy planujesz wejście na rynek z nową marką
_Gdy Twoja marka dopiero raczkuje i chcesz rozwijać ją w dobrym kierunku
_Gdy czujesz, że potrzebne są jakieś zmiany, ale nie do końca wiesz jakie
_Gdy wiesz, jakie zmiany są konieczne, ale brak w tym uporządkowania

Twoje korzyści z posiadania strategii komunikacji

_dokładna analiza Twojej marki, konkurencji i grup docelowych w jednym dokumencie
_kreatywny pomysł na skuteczną komunikację
_szczegółowe wytyczne co do formy i treści przekazów
_fachowe rekomendacje działań dopasowanych ściśle do Twoich celów i możliwości

No dobrze, a ile to kosztuje w GrupaTAKA?

Cóż, jeśli liczysz na cennik z trzema wariantami cenowymi strategii komunikacji, to trafiłeś w złe miejsce. My wychodzimy z założenia, że marketingu nie da się robić od szablonu. Jasne, że istnieją mniej lub bardziej sprawdzone rozwiązania i dobre praktyki.

Mimo to każda marka wymaga indywidualnego podejścia, a co za tym idzie – indywidualnej wyceny. Dlatego najpierw opowiedz nam o swoim biznesie i jego potrzebach, a my skroimy ofertę specjalnie dla Ciebie.

???
orange smoke
Czujesz, że nadszedł czas na zmiany?
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej markiMarta Oparanew business manager