zakres_działań

Identyfikacja wizualna

Logo / Branding / Kolorystyka / Koncepcje wizerunkowe / Materiały filmowe

zobacz_więcej

Strony internetowe

Responsywne strony internetowe / Landingpage / Strony typu One page / Wordpress

zobacz_więcej

Sklepy internetowe

Sklepy internetowe / PrestaShop / WooCommerce / Systemy płatności

zobacz_więcej

Projektowanie graficzne

Publikacje drukowane / Materiały ATL, BTL i POS / Projekty UI i UX

zobacz_więcej

Foto, Film, Multimedia

Klipy promocyjne / Fotografia produktowa / Fotografia biznesowa / Prezentacje multimedialne

zobacz_więcej

Reklama AdWords

Reklama w wyszukiwarce Google / Remarketing / Facebook Ads

zobacz_więcej

Social media

Prowadzenie profili / Prowadzenie blogów / Pozytywny wizerunek marki

zobacz_więcej

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie w Google / Optymalizacja SEO / Audyty stron

zobacz_więcej

Działania marketingowe

Strategie marketingowe / Content marketing / Marketing szeptany

zobacz_więcej

Public Relations

Komunikacja zewnętrzna i kryzysowa / Kontakt z mediami / CSR / Prowadzenie kampanii PR

zobacz_więcej
model_działania

Nasz model działania zwykle składa się z 4 etapów:
  • Analiza:

    Określenie wymagań i celów klienta.
    Zdefiniowanie barier i możliwości.
    Badanie otoczenia i konkurencji.

  • Planowanie:

    Zdefiniowanie koncepcji kreatywnej.
    Określenie zakresu działań.
    Zaplanowanie budżetu i harmonogramu.

  • Wdrożenie:

    Wizualizacja wybranej koncepcji.
    Produkcja zaplanowanych elementów.
    Proces akceptacji i kontroli.

  • Podsumowanie:

    Badanie reakcji grupy docelowej.
    Ocena skuteczności działań.
    Analiza końcowa projektu.

 

grupa_taka
Stara się sprostać wymaganiom Klientów poprzez:

Poznanie i zrozumienie działalności oraz potrzeb Klienta w danej branży

Dostarczenie najbardziej wartościowych rozwiązań i produktów dla danego Klienta

Pełne zaangażowanie dedykowanych członków Grupy w dany projekt

Ukierunkowanie działań Grupy na osiągnięcie założonego przez Klienta celu

Korzystanie z najbardziej niezawodnych i najnowocześniejszych technologii

Stworzenie unikalnych dla danego Klienta rozwiązań

znajdź_nas







Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest AGENCJA MARKETINGOWA GRUPATAKA Łukasz Szumański, Piotr Skorus, Piotr Gatys s.c. z siedzibą w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 14/63, 44-100 Gliwice NIP 631 26 45 721. Możesz skontaktować się z nami wysyłając wiadomość e-mail na następujący adres: biuro@grupataka.pl. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu obsługi Twojego zapytania, a jeśli wyraziłeś na to zgodę to także w celu przekazania Ci naszych informacji handlowych i marketingowych. Możemy przekazywać Twoje dane osobowe podmiotom realizującym usługi w imieniu lub na naszą rzecz, tj. podmiotom realizującym na nasze zlecenie obsługę formularza kontaktowego. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe do czasu cofnięcia przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie bądź też tak długo, jak będzie to konieczne do utrzymywania z Tobą kontaktu w związku z obsługą Twojego zapytania.

W każdej chwili możesz: żądać od nas dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania; wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych; otrzymać od nas Twoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz przesłać te dane innemu administratorowi (prawo do przenoszenia danych); cofnąć wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na następujący adres: biuro@grupataka.pl; wnieść skargę do właściwego organu nadzorczego, jeżeli sądzisz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych narusza obowiązujące w tym zakresie przepisy. Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do obsługi zapytania lub wysyłki informacji handlowych.