Czym zajmuje się kompleksowa agencja marketingowa?

Kompleksowa agencja marketingowa ma na celu zbudowanie określonego, pożądanego wizerunku całej firmy, pojedynczego produktu lub usługi od A do Z dzięki rozmaitym działaniom w obszarach takich jak: promocja, public relations, web developing, SEM, projektowanie graficzne, multimedia, content marketing czy obsługa mediów społecznościowych. Dysponuje odpowiednimi narzędziami i posiada wystarczające zasoby, by w pełni zadbać o Twój biznes od strony marketingowej.

Niewątpliwą zaletą kompleksowej agencji marketingowej jest to, że chcąc skorzystać z jej usług, nie musisz mieć gotowego projektu czy nawet planu w głowie. Wystarczy, że przedstawisz swoje oczekiwania i priorytety, a zespół specjalistów opracuje odpowiednią strategię i zaproponuje najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Kompleksowa agencja marketingowa – synergia sił

Fundamentem agencji full service są eksperci z różnych dziedzin, tworzący jeden zgrany i sprawnie funkcjonujący organizm. Programiści i webmasterzy zbudują w pełni funkcjonalną stronę internetową lub sklep online, dopasowany do profilu działalności Twojej firmy i najnowszych standardów, z którymi są na bieżąco. Sztab projektantów graficznych natomiast zajmie się identyfikacją wizualną marki: opracuje logo, wykona zdjęcia, zaprojektuje materiały, takie jak ulotki, wizytówki lub gadżety, dbając o to, by wszystko było spójne i zgodne z myślą przewodnią Twojej organizacji. Z kolei eksperci od promocji przygotują strategię reklamową: wymyślą celne hasło, wybiorą odpowiednie kanały komunikacji oraz opracują zgrabną treść na stronę internetową.

Agencja marketingowa z prawdziwego zdarzenia powinna mieć na pokładzie również specjalistę od SEO/ SEM, czyli działań w wyszukiwarkach internetowych. Zajmie się on pozycjonowaniem Twojej strony oraz reklamą Google AdWords. Nie zapominajmy także o tak ważnych dziś social mediach – każda agencja full service posiada w swojej ekipie człowieka, który zna je na wylot i potrafi umiejętnie z nich skorzystać dla celów efektywnej promocji.

Pamiętaj, że jeśli Twoja firma ma problemy z wizerunkiem – jej odbiór w oczach opinii publicznej nie jest zadowalający – wtedy także możesz skorzystać z usług agencji marketingowej. Powinna ona bowiem mieć w swoich szeregach eksperta od public relations, który zadba o jak najlepsze kontakty organizacji z jej otoczeniem.

Nasza realizacja dla EUROLOOP: wizerunek / strona www / prezentacja / druki / gadżety

Kiedy niezbędna jest pomoc agencji marketingowej?

Jeśli większość czasu pracy spędzasz na opracowywaniu planów marketingowych dla swojej firmy, zamiast skupiać się na jej głównej działalności, to znak, że potrzebne Ci wsparcie agencji marketingowej. Oczywiście zawsze możesz skorzystać jedynie z części jej usług, w zależności od tego, czego najbardziej potrzeba Twojej organizacji. Może to być jedynie strona internetowa, nowy logotyp czy prosta koncepcja promocyjna, mająca na celu ożywienie sprzedaży bądź odświeżenie wizerunku marki.

Jeśli natomiast prowadzisz dużą firmę lub dopiero startujesz z własnym biznesem, warto rozważyć szerszą współpracę z agencją marketingową full service. Będzie ona o tyle komfortowym rozwiązaniem, że wszystko, co potrzebne, zostanie wykonane w jednym miejscu i przez jeden zespół. Z tymi samymi ludźmi zaplanujesz długofalową strategię reklamową, omówisz identyfikację wizualną czy przeanalizujesz projekt strony internetowej. Do tego będziesz mieć gwarancję, że wszystkie te działania będą wynikiem jednej precyzyjnej koncepcji, co przełoży się na ich spójność, która jest niezwykle ważna w komunikowaniu promocyjnym.

Pamiętaj, że marketing jest dynamiczny: coś, co doskonale sprawdzało się wczoraj, dziś może być już nieskuteczne. Zmieniają się trendy, upodobania i potrzeby konsumentów, pojawiają się świeże metody i pomysły na reklamę… Śledzenie nowinek i analizowanie narzędzi promocyjnych należy do obowiązków każdej kompleksowej agencji marketingowej. Warto zatem powierzyć tę działkę ekspertom, a samemu skupić się na tym, co stanowi istotę Twojego biznesu.

Jeśli więc dopiero startujesz z własną działalnością lub Twoja firma potrzebuje odmiany, nowego wizerunku czy po prostu świeżych pomysłów – jesteśmy gotowi, by Cię wesprzeć! Tworzymy strony internetowe i sklepy e-commerce, projektujemy logo oraz pełną identyfikację wizualną marki. Ponadto zajmujemy się pozycjonowaniem stron WWW i działaniami z zakresu content marketingu: prowadzimy blogi firmowe, redagujemy opisy produktów, poradniki, artykuły branżowe i wszelkie angażujące treści na stronę. Znajdziesz u nas również fachową pomoc w dziedzinach takich jak: social media, reklama AdWords, komunikacja wewnętrzna, fotografia czy multimedia.

Marta Opara
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej markiMarta Oparanew business manager

napisz_nam